Livet från den danska sidan

Då var jag äntligen på plats på läsö, helt underbart!
Igår firade vi en andra midsommar, bjöd hit danska släkten och åt massa gott, spelade lite kubb...mysigt.
Har tagit några bilder, men de är fortfarande i kameran, så det kanske kommer upp senare, stannar en hel vecka till här ju!
Är kanonväder, så det kanske blir en tur till stranden idag, om det håller i sig som igår. =)

Trivs så gott här, lite jobbigt med danskan, men det blir bättre och bättre för varje år, även om jag inte pratar danska än så förstår jag nästan... =P

Kommer vara rund som en boll när jag kommer hem härifrån, känns som att vi inte gör annat än att äta. Det är frukost, förmiddagskaffe, lunch, eftermiddagskaffe, eftermiddags fika, middag, kvällsfika....alltid med något att äta till, Pers mamma gillar att baka också... Tack och lov att de har gott rågbröd här iaf, så behöver man inte äta så mycket för att bli mätt. =)

Måste ut och gå lite idag, se mig omkring.

ska ut i solen ett tag nu, sean är det matteböckerna som kallar.
Hoppas aööa haft en underbar midsommar!

-morsning!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback