Grått

Jag har fortfarande svårt för detdär med att jag är leeeeeeeedig! *hoppar och skuttar av lycka*

Idag är en såndär jag-har-absolut-inga-planer dag, såååå härligt =D
Ska nog in till stan en sväng och säga hej till Älsklingens föräldrar som är på genomresa på väg över till sommarlivet på Læsø, om två veckor är jag ochså på väg dit, ska bli underbart att komma dit, det är som lugnet självt utan stress och krav.

Igår hade jag (nästan) hela det gråa nollk +2 här på besök för grillning och en härligt slapp kväll.
Flintasteksgrillning på gården och långbord i köket, supermys!
Fick skivan med alla bilderna vi tog inför NollModulen, underhållande må jag säga =)



Nemo me impune lacessit




Jaja, lite stolt kan man väl få vara? ^_^
Borde gå ut lite idag, en promenad, är ju underbart väder ute! Blåser på som attan dock, så kjol är nog ganska uteslutet idag... gjorde det misstaget igår och den hängde inte direkt rakt ner...*mummel*

Blir kanske mer ikväll, kanske, har lärt mig att inte lova sådant med tanke på mitt sporadiska bloggande ;P
Må så gott till nästa gång!

-tjing!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback