Hippiebullar åt en storstadsflicka

Underbart väder idag, men ändå vilar en jobbig känsla av gråtrist regn inombords...måste försöka få bukt med den...
En promenad i solen kanske hjälper =)

Igår var jag hor Fummelfot och vi bakadebakadebakade, masssssa bröd, riktigt mysigt! ♥
jag fick med mig några utav mina hippiebullar hem, de var väldigt omtyckta av familjen, så nu ska jag bara övertala mamma att köpa ingredienserna så att jag kan baka såna här hemma också ^_^

Sista dagen hemhemma på ett tag, imorgon åker jag hem till stora staden igen för packning och förberedelser inför Läsö-resan.
Och darling Sofipropp kommer på besök också, ser verkligen fram emot att få träffa henne igen, hon har varit borta i nästan ett år, men det har gått så sjukt fort, hade nog inte setts så mycket även om hon varit hemma i Sverige för jag har haft fullt upp konstant!

Var inne i gbg härom dagen och fick en sån underbar känsla av att "komma hem" när jag kom in i stan, det är där jag hör hemma nu, jag var visst mera stads-flicka än vad jag trodde! =)


Ah!
Kaffet är färdigt!

- ♥ -
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback