Flow

Idag har jag varit i ett konstan flow, jag älskar såna dagar!
Har blivit klar med labben jag har släpande sen förra kursen som ska var inne senast imorgon (ska bara kommentera lite kod så kan jag bli godkänd sen) och jag har dessutom pluggat på de aktuella kurserna! *stolt*
Har börjat skriva studiedagbok, om jag nu bara verkligen fortsätter och använder den som man ska så tror jag banne mig att jag kan klara dehär kurserna!
det finns mer hopp än någonsin!
(om jag bara klarar studiedagboksprojektet)

Var ute och sprang en sväng i det härliga vårvädret efter skolan, behövde verkligen röra på mig och det var liksom mitt enda alternativ eftersom jag fick offra Funken idag för den eländiga labben. (men nu är den faktiskt klar! =))

Kuggat båda föregående tentor nu, och gissa vem som räddade mig från eftertentaångest efter den andra? *ler* darling Fummelfot! Först träning på fysiken och sen väntade en helmysig kväll med pastasallad, kladdkaka, rödvin , Irish coffe och massa Disneyfilm! (4 stycken för att vara exakt och sedan såg vi på Hancock).
Vi trillade i säng lite lagom onyktra någon gång runt halv 4 tiden =)
Underbar kväll med en underbar tös! ♥

Jag har en ny drog: kaffe med lite mjölk och aningen kardemumma, sååååotroligt lyx-gott!! =D
Kardemumman gör verkligen allt! smakar liksom....bulle eller något liknande, som kaffe och bulle fast utan bullen! ^.^

Nu är det läggdags efter en effektiv dag, är ruggigt nöjd! *klapp på huvudet*
Hektisk vecka denna veckan, ledsen om jag är lite osocial men mina darlings, men jag lovar att försöka återgälda det i framtiden! *kramar på mina favoriter*
ska bara inte tänka på allt annat som måste göras så ska jag nog sova gott  ;P

-nitenite! Don't let the bed-bugs bite!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback