ångest tvång och höst säsong, det är ekonomisk undergång..

Är så himla trött jämt och ständigt, tycker det borde gå över efter lite vila, men jag vet...det är nog egentligen motionen som behövs. Men jag har bara inte ork till det!
Känner mig håglös och aningen apatisk, orkar inte anstränga mig. :(
Phar var här idag, hjälpte mig med matten, kom en bra bit, men tiden flög iväg och rätt vad det var skulle han åka hem. Jag var kanske inte jättelätt att få mig fokuserad på studier, men jag  gjorde iaf nästan mitt bästa!
Motivationen är i botten för studier efter den kuggade tentan, skulle vara skönt att bara börja jobba istället, ta det lugnt ett tag till, fundera över vad jag egentligen vill, börjar tvivla på mina val.
Har suttit och längtat efter en ny, större lägenhet, vill ha en 3:a so badly, en egen, eller åtminstone i 1:a hand! Jaja, drömma kan man ju, inte läge för lån å hela baletten nu iaf...
Dessa förbannade pengar...kan ju få vem som helst att bli galen! Aldrig finns det tillräckligt av dem..särskilt inte nu, om 2-3 månader är pengarna slut, kaputt...fan...
ja just det, sockerstoppet; total fail! tar det en annan gång.
-'til next time!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Tant Anna

kramar om hårt

Jag finns här för dig sötnos! <3

2009-11-14 @ 10:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback