party, party!

Har haft en otroligt härlig helg, men inte direkt gjort något jag borde.
På fredagen var det debut som toastmaster, var Ärkeängel tilsammans med Frejjan som var Belsebub, jag hade kul, hoppas verkligen att våra små azpar hade lika roligt! :) Jag glittrar fortfarande i hårbottnen efter 3 tvättar, men oj vad fint det var med glittersprej i håret (och efter ett tag lite varstans , lkäder, händer, maten) ;)
Höll mig ganska lugn, gick inte vidare efter zittningen, dock mest p.g.a ekonomin...har inte råd med mycket...

Fikade med undarbara Fummelfot igår, hade riktigt mysigt och åt världens bästa kladdkaka på Rosa Pantern, det var mer kladd än kaka, helt himmelskt!! ♥

Kvällen bjöd på höstfest med tema black and white, (jag var svart, Per var vit) 80 kr inträde och så mycket öl/cider man ville, tyvärr var jag trött som få och kanske inte jättesocial, vid midnatt åkte jag hem med Älsklingen som skulle upp å jobba idag.
mår ändå helt okej, var lite tungt i morse, men det gick över med lite frukost i magen :)

JAG VILL SHOPPA!!!
lite abstinens...vill ha råd med julklappar till mina vänner och familj...
Blir nog inget sånt tyvärr, jag har helt enkelt inte råd! :(
Måste börja söka jobb...har bestämt mig för att ta studieuppehåll efter jul, jobba ett bra tag, komma på vad jag egentligen vill göra. Just nu känns det somom jag helt plötsligt kommer sitta där med en utbildning inom något jag inte ens vet om jag gillar. Bättre att stanna upp, tänka efter lite.
Hoppas bara jag kan få ett jobb någonstans.

nu ska jag laga mig en otroligt sen lunch, bättre sent än aldrig!

-Take care!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback