Tiden flyger iväg!

Jisses, vad hände?!
Där gick jag och var lite sådär lagom nervös inför nollningen, tänk om något gick fel? tänk om...
Sen drog det igång med dunder och brak! Jag var så nervös innan vi skulle gå in första dagen att jag knappt kunde äta, knäna baara skakade, men efteråt var känslan helt underbar! Det värsta var liksom avklarat! =)
Så, fyra hektiska, kaotiska, underbart roliga veckor bara dundrade förbi.
Jag begriper fortfarande inte hur, men hippsomhapp så satt vi där på Nollmiddagen i balklänningar och vackra gråa frackar för att förklara våra kära Nollan till att få bli Nymble!
Veckan efter var märklig....
Tomheten bara tog över, men ändå var det en sån lättnad...märligt det där.
Men jäkligt nöjd är jag, för så förbannat kul har det varit!
Saknar det otroligt!

Alla uppklädda för nollmiddagen =)  lite suddig, men det får duga

Mitt underbara NollK uppklädda för Nollmiddagen! <3



Nu är det åter till "verkligheten" och efter att ha kommit in i klassen med mina f.d. Nollan (har börjat om, så jag läser med dem jag  nollade) så är det plötsligt bara 2,5 vecka kvar till tentan!!!
VARJE GÅNG!
att jag aldrig lär mig ;)

Så, en snabb resumé av mitt liv sen sist helt enkelt.

Nu till nästa stora nyhet: Jag och Älsklingen ska bli sambos! =)
Jag frågade igår vad han skulle tycka om att flytta in här och han sken som en sol! Jag mår så bra just nu, livet bara fungerar för en gångs skull ^_^
Så jag har röjt ut i skåp och lådor för att få plats med ett liv till i lägenheten, blev av med massa bös, packade upp sista flyttkartongen också, tyckte det var på tiden!  ^.~

-happy happy!-
/Cilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback