Feeling good

Idag börjar en helt ny utmaning!
Har hoppat på en 20-dagars utmaning från en annan bloggare, detta innebär att jag under de kommande 20 dagarna ska genomföra:
1 km/dag gång/löpning
2
nya träningspass/ 2 nya råvaror/recept ska testas
3 intervallpass
4
saker varje dag att vara tacksam över
5
stretch/avslappningspass
6 morgonträningspass
7
träningspass längre än 60 minuter
8
x 10 km
9
minuter höga knän
10 km i ett och samma pass
11
minuter i jägarvila
12
minuter i plankan
13
minuter ”hoppa hopprep”
14 trappor ska betas av
15 stycken träningspass
16
minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). 
17 x 10 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
18
x 10 armhävningar.
19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
20 dagar utan godis, kakor, glass, chips eller liknande (undantag för lördag, då det är TipTheVelvet)
Det kommer bli en enorm utmaning, men klarar jag det (vilket jag SKA) så kommer jag vara helt otroligt stolt över mig själv! Har inte riktigt klurat ut vad jag ska ha som belöning isf, men jag ska nog komma på det också så småning om :)

Imorgon händer det andra spännande saker, då ska de små missarna till veterinären för sterilisering. Vilket i skrivandets stund känns lite barbariskt när de båda ligger och myser, Kiya brevid tangentbordet och Tigris i fåtöljen. Mystussar! ♥

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback