krasch bom bang

Efter en toppendag, frukost med Lillebror, lunchbesök av Annqa och sen en promenad under vilken jag passade på att vandra förbi mammas jobb och stjäla en kram. ♥ Sen fick jag skjuts hem av mamma, var galet kisssnödig och ville inte gå hem ^^
Men när jag kom hem, in genom dörren och hängt av mig ytterkläderna så brast det. helt oprovocerat började jag störtböla! Jag vet inte varför... det bara var så att det var vad jag behövde just då. Efter ett tag somnade jag av utmattning, det är jobbigt att lipa.
Sen sov jag
länge
vaknade nyss...
Så här sitter jag nyvaken och aptrött och överväger att skita i middag och gå och lägga mig igen. Men då kommer jag vakna igen vid 4 och inte kunna somna om, så något litet, lite slötittande på tv och sen i säng.
Förstår inte vad som gick snett idag, men man ska väl ha såna dagar med.
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback