Little miss sunshine

En underbar göra-ingenting-söndag har varit på schemat idag. Livin' the dream! ;)
Igår var det flytt för Ronja och Björn. Det gick fort och smidigt och solen strålade på oss när vi sprang ut och in mellan bilen och lägenheten med bananlådor. Det var toppen att träffa lite vänner, gära en god gärning och få mat efteråt. :) Annqa och jag tyckte sen att vi hade gjort oss förtjänta av lite öhl i solen, så det bar av hem till henne, ut med öhlen på gården och där blev vi sittande i solen i över en timma! lovely ♥! Annqa fick både rosiga kinder och fräknar av det och jag fick mig en drös fräknar jag med. Nu är det vår på riktigt!

Kvällen spenderade jag i min fästmös sällskap, började med middag, sedan utgång. Och trots att jag var duktig och gick på toa innan vi åkte så hann jag bli superduperkissnödig på väg till Kontiki! Längtade så efter att få komma in och springa till toaletten, men när vi kom fram så får vi av dörrvakten veta att spelningen just har börjat och det är knökfullt där inne så han kan inte släppa in oss. Men när jag bedjande pep att "jag är jättejättekissnödig!" så  sade han ungefär "vad svarar man på det? jobbigt läge? ;) " och släppte han in oss i alla fall. My hero of the day!! ♥

Idag har jag invigt min nya sprits och gjort om en tråkig brun kladdkaka till en spirande blomsteräng! Jag hade skitkul! :D

Tadaa! ett mästerverk levererat från det Thulinska köket!


Nu ska jag fortsätta med att inte göra något vettigt. Ha en bra kväll!

 

 

-Love-

/Cilla


Kommentarer
Postat av: Annqa

Åh jag va sugen jag blev på att spritsa! Måste köpa mig en egen sprits snart! :D

2010-04-26 @ 09:20:43
Postat av: Ronja

Tack ni underbara för hjälpen!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback