Raw Food frälst

ja, det skulle man ju kanske kunna kalla den plötsliga förälskelsen till hela Raw Food konceptet! Jag har blivit "inlurad" i detta av Fummelfot och planerar nog att fortsätta med det, åtminstone till stor del, inte på heltid! (ännu)
Hon var här igårkväll, när min kväll med Lillebror gick i stöpet och jag omplanerade med att tacka ja till en tidigare erbjuden Raw Food middag.
Så hon kom hit, satte mig på att mala lite kryddor och sedan åt vi den mest
awsome falafel jag någonsin ätit!! ♥
Avslutade med att se färdigt på New Moon som vi inte hann med sist. En mysig kväll, synd att inte lillebror kom, men jag hade det toppen ändå, får kidnappa honom när han är klar med sitt projektarbete och har lite fritid igen ^^

I morse begav jag mig till Mölndag för lyxfrukost med Gabs och Fummelfot och sedan ner på stan för att leta inspiration till lördagens outfits på Tip The Velvet. Underbara flickor, men kan inte vara annt än glad i deras sällskap! :)

Nu har jag just ätit en helt underbar lunchsallad bestående av
Ruccola
Nektarin
Kalamata Oliver
Rödlök

Busenkelt och kanske låter lite klent, men fifasen vad gott det var! och mätt och nöjd är jag. Ringlade över lite olivolja och lite citronsaft, yummie!

Enkelt, friskt och helt galet gott!

 

Mina katter var ju som bekant hos veterinären för sterilisering och ID-märkning igår och är nu hemma igen och mår bra, de var lite groggy igårkväll och Kiya har fortfarande liite problem med balansen, men de verkar återhämta sig fint :) Så söta med sina små trattar på huvet, tycker lite synd om dem, men det bli ju bättre sen!

 


That's all for now

-So long!-
/Cilla



Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Vart sjutton hittar du nektariner som går att äta NU?! =O

2010-04-08 @ 14:38:09
Postat av: Fummelfot

Jamen, det är kart vi ska till Skatås! Jag har till och med nyckel till RIKs stuga dit, så vi kan lämna grejer och duscha och slipper frysa rumpan av oss efter. Hitta tid nästa vecka? :)

2010-04-08 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback