Vilken mil?

Fick mitt Stadium magazine hem i brevlådan idag och såg att jag tydligen har 50 kr rabatt på anmälan till Midnattsloppet. Plötsligt infann sig ett visst tvivel.
Tjejmilen eller Midnattsloppet?
Jag har redan bestämt mig för att det SKA bli ett 10 km lopp i sommar, frågan är bara vilket?! Midnattsloppet har ju den enorma fördelen att det faktiskt går i min stad, så jag slipper betala resa, hotell m.m. samtidigt som det är kul att åka iväg... just nu känner jag dock spontant för midnattsloppet...tror jag. Velig som jag är.
Får ta en liten funderare helt enkelt!
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Personligen har jag ju sprungit Midnattsloppet själv två gånger och kan rekommendera det, det är en kick att springa på natten genom Göteborg!... men jag följer med vart som. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback