Waiting by the phone

Shit, jag har haft mobilen KLISTRAD vid mig idag och bara väntat på att de ska ringa och säga om jag får jobbet eller inte. Men inget hört ännu, så det blir väl inte förrän imorgon.
Det är lite som att vara nykär. Slänger längtande blickar på telefonen, stirrar på den och tänker "ring, ring nån gång då!" Jag vill så himla gärna ha det här jobbet! Var hos dem på en tredje (!) intervju igår och fick veta att jag mycket väl kan få jobbet. De skulle höra av sig innan helgen.
Vad för jobb då? Som säljare på Invision Media Group. Jag är övertygad om att jags kulle älska att jobba där så jag bara hoppas, hoppas, hoppas att det gick fram under intervjuerna!
Give it to me!!
Update will come...
"Nykär fjortonåring" tackar för sig och beger sig på landskapsmiddag hos sin fästmö.
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback