Nyopererad

Efter gårdagens tanke-krasch är jag nu på benen igen. Herre gud, varför kollapsa över en småsak? Solen har strålat hela dagen och jag har hunnit med massor (och mer ska det bli!).

Till exempel var jag på vårdcentralen i morse kl. 8 och tog bort ett födelsemärke. Det kalaldes visst för "operation" men det låter så dramatiskt och detta var allt annat än dramatiskt, gick på 10 minuter och kändes knappt.
Däremot hade jag sån sjuk separationsångest innan jag gick dit, det var ju min lilla prick, den har alltid suttit där! Men den har också gått sånder ganska många gånger eftersom den var lite bubblig och satt precis vid byxlinningen. Nu har jag istället två stygn, lite tejp och ett stort plåster. Det blir bättre sen, när stygnen och tejpen inte behövs längre. Begriper inte riktigt varför han skulle sy, märket var ju inte så jätte stor liksom, men det var kanske lika bra det, så det läker fint. Han borde ju veta som är doktor liksom :P

Om vädret håller i sig så blir det nog en filt, lite fika och ut i solen och försöka jämna ut den allt mer tydliga shortsbrännan som kommer med jobbet. Så får världen skåda mitt sexiga plåster i bikinilinningen :P

Tjing på ett tag!
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback