Skolstart!

Åter en hektisk vecka har övergått i helg.

I onsdags var det togazitning...som ledde till Gasquen och där blev jag visst kvar längre än jag borde för det var vardag och vagnarna gick inte hem längre när jag väl skulle åka hem. Men Tommy räddade mig och jag fick sovplats för natten på emilsborg. Denna sena kväll ledde dock till försening sista dagen på jobbet, vilket ju inte var sådär jättebra kanske, men det var det värt ^^
Trist att jobbet är slut nu, kommer sakna att vara ute hela dagarna och sakna hela grabb-gänget till kollegor jag lärt känna.

Men nu är det dags för skola, var första dagen på Hälsopromotionsprogrammet-kostvetenskap på GU idag. Och det känns bara så rätt! Dock blev vi genomblöta under stadsrundvandringen på eftermiddagen och fick åka hem i blöta jeans och tröja...lagom mysigt, men hade iaf trevligt sällskap av en Gotlänning på vagnen hem :)

Nu ska jag lägga mig för att orka med den sjukt intensiva lördag som står och väntar på mig.
Jag ska jobba för Björnen tidigttidigt, sen är det bondens marknad och Dansadansadansa!! Provklasser på Twisted Feet Dance Academy där jag ska dansa i höst! Och sen är det zittning på Chalmers innan jag tar mig till Kontiki för att dansa lite till med underbara Fummelfot.
It will be awesome!!


Och appropå awesome så finns rapport från Midnattsloppet
här! :D


Nitenite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback