Taggad till tusen!

Är så galet pepp så det är inte klokt! Imorgon ska jag börja dansa på Twisted Feet Dance Academy! Ser verkligen fram emot att lära mig något nytt, träffa nya människor och göra något regelbundet.
Jag nästan studsar redan nu!
Var ju på gratis provklasser i lördags, Jag var dädens trött efter att ha jobbar kl 6:30 på morgonen eftersom jag hoppade in för Björnen, det var för mycket folk och på tok för varmt och det kändes kul ändå så detta kommer kännas helt sjukt bra imorgon! :D

Dance your feet off!

Och jag kommer garanterat vara körd i både kropp och knopp imorgon kväll. Första kursen i skolan drar igång, sen är det direkt till första klassen i Dancehall, därefter en timmes paus innan jag drar igång med första klassen NYC Newstyle.
Tur att jag är ledig på onsdag!

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback