Heartbeats

Har känt mig ovanligt uppåt och glad de senaste dagarna. Tror jag vet varför :)

I morse var jag på Blå Stjärnan med Tigris för att få undersökt hennes sår på bakbenet. Att gå med en kattbur hängandes över axeln och converse på fötterna var ett äventyr på Hisingens hala trottoarer! Ett under att vi inte damp i backen en enda gång, men det är bara tack vara mina snygga (typ) räddningar :P Hon fick gå därifrån med en krage så hon inte ska slicka på såren och jag ska tvätta dem om kvällarna så hoppas vi att det läker och att jag inte behöver gå tillbaka. Det är dyrt när katter blir sjuka, men vad gör man inte för sina små sötnosar ^^

Nej, hon är inte helt nöjd med sin fina tratt...


Fick min kursbok idag...trodde jag. Har visst beställt fel bok, så inte nog med att den var försenad, det var FEL! Och jag kan inte skylla det på någon annan än mig själv. Bara att returnera och köpa rätt istället...suck.
Pisstisdag!

Imorgon ska bli en bättre dag, så det så! :)

/Cilla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback