Juletider

Det var underbart att komma hem, bli ompysslad, känna doften av jul och umgås med familj och släkt :)

Som vanligt blev det sent, men den jul som familjen Thulin är klar med paketöppnandet före midnatt så har det skett ett mirakel. Inte för att det gör så mycket, det brukar ju bli mysigt trots den sena timmen ^^
Maten var god, klapparna uppskattade och skratten många, en jul som är precis som den borde helt enkelt!

Nu sitter jag och myser i min supermysiga morgonrock jag fick av farmor (alla kusinflickorna fick varsin) och organiserar mina filmer och annat på den nya externa 2TB hårddisken som också låg under granen och väntade på mig tillsammans med den tjusiga stekpannan från obh nordica :)

God fortsättning på julhelgen önskar jag er, nu är det studier som gäller för min del några dagar/veckor framöver. Kör så att det ryker!!


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback