Intense

ojojoj, vilket dygn!

Igår tog jag mig till Chalmers för zektionsmöte och inval av nya ZØK. Det var motnominering och drog ut på tiden, men till slut var 3 kompletta årgångar av senaste ZØK samt några några -08 och -07 samlade för tårta vin och för att fira de nya. Det var sjukt varmt, galet kul och härligt att träffa alla igen!





De verkar vara ett toppengäng och jag tror de kan göra en helt awesome nollning nästa år! Efter tårta, vin, terapeutgrogg och massa skratt så trotsade jag kylan och tog mig hem till T för att få mig lite sömn, väckt igen av betongborrning strax efter 7 i morse....jag kan komma på mååånga trevligare sätt att vakna på. Men vi vägrade lyssna på det, tog fram hörlurar och kikade på julkalendern innan vi gick upp :)

Begav mig så småning om till Pedagogen för redovisning och opponering av projektarbetet, det gick riktigt bra trots viss nervositet, jag känner mig nöjd med presentationen. Efteråt fick vi veta vad vi fick för betyg på projektrapporten...
VG!
Det är inte bara det att det är toppbetyg som får mig att fånle, detta betyder att jag har tillräckligt många poäng för att få studiemedel till vårterminen (och december), jag känner mig så lätt som en fjäder inombords! CSN släng er i väggen, jag är kick-ass!!! :D

:)

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback