Rädda mej!...

...Min frukostmacka vill bli bredd av dej!
Sitter här och myser med te i koppen och Robert Broberg i högtalarna. Mys!

Jag fick träffa kära phar igår, han kom hit och hjälpte mig ta ut den gamla gasspisen för att göra plats för den nya. Klockan 07:50 kom det två trevliga herrar från Fjällbacka och levererade min sprillans nya Husqvarna-spis, den är så fiin! Hade tänkt fixa mig en lyxig middag ikväll med ugnsrostade rotfrukter, men insåg att man måste bränna in ugnen innan den används till mat och jag orkar inte det idag, så det får bli en annan dag :P
Fick även paket att hämta ut på konsum, ett fruktansvärt lätt och onödigt sktort paket med en liten USB-kabel i, det har varit som lilla julafton för mig idag! :)
Jag lyckades ju tappa bort min kabel till den externa hårddisken efter att jag fått den fylld med filmer hos T, så jag har inte kunnat se på filmerna... Han tyckte nog att jag varit lite lat när jag igår erkände att jag fortfarande inte skaffat någon ny och sa att så kunde vi ju inte ha det, så han beställde en åt mig. Och den här glappar inte ens, den sitter faktiskt fast i uttaget när man satt dit den, till skillnad från den jag fick med från början! :P
Tackar och bugar.  ^_^

Hade sjukt svårt att koncentrera mig i skolan idag, den nya kursen har börjat, jag var dödens trött och inget gick in före lunch. Efter lunch hittade jag Rödtott som jag itne träffat på evigheter, så jag satte mig med henne... inte kunde vi veta att det skulle leda till fnisshysteri! Men det gick liksom inte att göra annat när föreläsaren babblade på om de mest märkliga saker, vi inte förstod ett jota, han skrev rörigt och såg emellanåt ut att vara förvillande lik en apa! Inte fick jag mycket ut av skoldagen, men kul hade jag :P

Imorgon är det repetition för dansuppvisningen, första gången på scen (för mig iaf.) så det ska bli spännande att se hur mycket större det känns att stå där mot att stå i salarna på Twisted. Nervositeten börjar smyga sig på. På ett bra sätt :)

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback