Avatar ♥

Idag har jag bara gjort tråkgrejor.
*Varit på banken
*sökt jobb
*varit och pratat med gamla chefen som skulle ha skickat anställningsbevis i torsdags men inte gjort det ännu.
*köpt mat


sen har jag övningskört också iofs, det är alltid kul =)
Jag är trött, men ska försöka komma i säng tidigare idag, det blev lite sent igår. Jag och föräldrarna bestämde oss för att gå på bio, så efter enn utsökt middag bestående av köttfärsfyllda paprikor blev det Avatar 3D kl 20:15 (så sjuuukt bra film! jag vill se den igen och igen och igen!) vilket innebar att den inte var klar förrän vid 23. Men det var det värt =D


Så gott, så enkelt, helt underbart!


Imorgon är det dags för träning igen dock, så frisk tycker jag allt att jag är, men då måste jag ju upp 7:30. så, tidigare sängång än igår!
Idag blir det spännande middag med bovete, aldrig provat, men nu är det dags! =)

-på återskrivande!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Nu har jag aldrig ätit bovete kokat, utan bara blötlagt, men det är en höjdare! Hoppas det var gott (paprikorna såg himla smaskiga ut i alla fall :))!

2010-02-09 @ 09:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback