22 åringen rapporterar

Hade en jättetrevlig födelsedag igår!

Var ute med ZØK kvällen innan så det blev ganska sen hemkomst, men väl värt det, jag behövde lite tid med vänner :) Vi åt massa pizza och sedan hipp som happ så var vi på Valand.
Inte mig emot ^_^

Så igår när familjen skulle komma in och sjunga för mig så sov jag stenhårt, men fick ett brutalt uppvaknande när de stid med tårtljusen lite för nära brandvarnaren.
*PIP,PIP,PIP,PIP*
Och mammas panikslagna skrik, "MEN STÄNG AV DEN DÅ!!*
Jaja, jag vaknade iaf ;P
Och är numera stolt ägare till en egen hushållsmaskin/mixer/vaddetnuheter. Potatisgratäng here I come! :D

Jag var lite seg och nere på förmiddagen igår, men så fort jag kom hem till Fummelfot löste sig den lilla klumpen i bröstet och jag slappnade av, njöt av god mat, sång, kramar och underbara vänner :) När alla gått hem sov jag som en prinsessa i hennes soffa!
Fick låna ett par skor av henne idag när jag skulle hem, så jag slapp halka hem i mina höga stövlar, hon är en ängel! ♥



Ikväll blir det försenad födelsedagsmiddag med bakpotatis, smarriga röror och en Tiramisú till efterrätt. *yummy*
Ska försöka hålla mig sysselsatt till dess bara, idag är tankarna jobbigt högljudda...

-Au revoir-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback