Förkylningsattan!

Jisses...
helt slutkörd och har nog en förkylning  påväg att braka loss.
Var på Fysiken idag, det var underbart att aggro-träna bort lite hatiska tankar till ljudet av Metallica. Efter en välförtjänt dusch tog jag mig  till Chalmers, sista veckan med access till föreningsrummet, så jag hämtade mina grejor jag hade kvar där. Kände mig lite vilsen, dörren var ren!!! (de har nog målat om i hela korridoren, det var massa smuts och klotter på dörrarna förut)
Skulle sedan ta mig till spårvagnen med min fullproppade träningsbag. Visade sig vara Chalmers Big Jump idag, så att ta sig fram över teknologgården var ju bara att drömma om med en jätteväska, det blev till ett extra varv runt kårhuset istället, men jag kom fram utan att halka och slå ihjäl mig iaf =)

Åkte hem till Ronja efteråt, träffade de söta små missarna som förhoppningsvis flyttar in i men lägenhet inom en månad. Ska bara samla mig och klara av att bo där också, jag MÅSTE det!
Jag ska bli med katter! =)

Lite bilder som jag lånat av Ronja:

Den långhåriga skönheten heter Kiya...



...och den lita korthårigare tösen heter Tigris =)

 

Önskar bara att all saknad, ensamhet, hat, längtan, ånger och sorg vill försvinna så att mitt liv kan fortsätta som det borde. Jag vet, men ska komma tillbaka starkare än förut and all that shit, men just nu ger jag blanka fan i det! (ursäkta språket) Jag vill bara må bra...men det är ju bara jag som kan få mig att må bra, så det är bara att kämpa vidare.

 

nu ska jag lägga mig och drömma om de söta små katterna (hoppas jag innerligt).

 

-Sweet dreams-

/Cilla


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka små sötskruttar! Jag förstår verkligen att du är förtjust i dem, det hade jag också blivit. :)

2010-01-31 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback