Pink lady

Sov riktigt gott inatt, drömde till och med bra drömmar, så magkänslan var riktigt bra när jag vaknade, utvilad och nöjd, i morse =)
pappsen och jag körde Lillebror till skolan, handlade, åkte till Klovsten med sopor och tog en liten titt på Röda Korset, fyndade faktiskt lite, både jag och pappsen, han fastnade vid vinylskivorna ;PSsedan hemmåt igen, kände oss riktigt effektiva, men det var bara början!
Vid lunch skrevs det ne lista på vad vi borde göra under dagen (bara för att det känns så bra att kunna kryssa för det som faktiskt blir gjort!) och alla punkter utom en (hänga tvätt ,vilket kräver att tvätten är klar först) blev klara på 1,5 timme, så vi åkte till kungsbacka skogen och firade med en trevlig promenad =)


Träffade MLi idag också, har saknat henne massa, men det har inte blivit av att vi ses så ofta efter gymnasiet, tyvärr. Har liksom varit upptagna på varsitt håll.

Nu är jag trött och seg, sitter och tittar på min fiiiina kaffekanna jag köpte idag, den gör mig glad! Den och de nya tulpanerna =)

Så underbar! Min för bara 20:- och den kommer bli så söt i mitt kök! =)

(Måttet är också dagens fynd, har saknat ett sånt och tyckte det var värt en femma)

 

Så jag är överlag riktigt nöjd med dagen so far, och morgondagen längtar jag massa till. Kanske blir det två katter? ;) Ska försöka svänga om Fysiken innan också, träningslusten har smugit sig på igen.

 

Just det, en bild på den underbara tvättpåsen, som utlovat:


-Tack för idag, slut för idag. Adjö!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback