Sunny day

Träningen i morse var inte kul.
Inte för att den var jobbig, eller dålig på något vis, det fanns bara inte någon träningslust idag. Men det kändes väldigt bra efteråt ändå när det väl var klart :)

Det har varit solsken idag!!
Släpade med pappa ut på en liten promenad i det fina vädret. Om man ställde sig i solen, blundade och bara lyssnade på alla fåglarna så gick det nästan att se björk-knopparna, tussilagon och videungen...suck, det kommer en vår, jag vet, men varför måste den dröja så förbaskat?!
Jag längtar så!!

Startade en ny surdeg idag, får se om den är mer samarbetsvillig än den förra...*mummel*  den var ond!
Så håll tummarna, jag vill verkligen bara surdegsbröd snart!!! =)

längtar till lördag, ska träffa en kissse som ev. blir min!! :D


-solkramar-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback