Första jobbveckan till ända

Och det känns fantastiskt bra i hela kroppen!
Jag har lärt mig massa nytt, Björnen är toppen, han är väldigt pedagogisk, lugn och uppmuntrande när han lär mig något nytt. Och dessutom fruktansvärt trevlig, toppen att jobba med helt enkelt! :D
Idag har jag träningsvärk efter att ha klippt häckar torsdag och fredag, men det är underbart att känna att man faktiskt har gjort något vettigt och jag längtar faktiskt till nästa vecka :)



Dessa två har varit mina nya bekantskaper denna veckan (inte mina egna bilder dock), Gräsklipparen är barnsligt kul att köra och häcksaxen väger mer än man tror (därav träningsvärken) :P

Igår när jag och Björnen kom tillbaka till kontoret för att byta om och gå hem så låg det en lapp på bordet om att vi hade haft för mycket YES i diskmaskinen (nej, det finns inget maskindiskmedel och det brukar fungera med YES, om man tar ca en tesked, Björnen hällde nog i 2 matskedar ungefär) och när vi tittad efter insåg vi också att det nog var lite väl mycket, det var bubbel och skum i hela diskmaskinen och vatten överallt. Vi fick oss ett gott skrattt som avslut på veckan, hehe, det set precis ut som i tecknade filmer, skitku!!l ^_^

Nu har jag precis vinkat av Lillkusinen som sov här inatt, det var jättemysigt att bara sitta och prata, dricka te och ha det lugnt och skönt. Ikväll kommer det nya couchsurfers hit från Tyskland. Ska bli jättekul, jag är så nyfiken på hur de är! Det är ett par som har varit i Fredrikshamn och efter Göteborg ska vidare till Malmö.

Nu ska jag ta en tupplur...trött och varm och vill gärna kunna vara lite social och trevlig ikväll :)


tjing så länge!
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback