Så överlevde man ännu en midsommar

Åter till vardagen.
Efter en underbar helg med sol, god mat och underbara mäniskor.

I lördags åkte jag till FUmmelfot och grillade, efter lite om och men. Det fanns inte mycket grillkol och ännu mindre tändvätska, men efter ett besök hos grannen löste vi problemet och fick grillat massa gott! Lax, halloumi, aubergine, svamp, majs, paprika och lök.
Ap-mätta rullade vi till videobutiken dör vi slog något slags rekort i filmhyrning, det brukar ju vara minst en halvtimme av "men den då?" nej, den har jag sett" eller "nej, jag vill inte se en sån film idag"
Men vi gick in, Fummelfot pekade på Shelock Holmes och sade "den vill jag se" varpå jag sade "jag med" så hyrde vi den och gick hem. Allt som allt inte mer än 5 minuter. högst! Helt galet! :P
Den var för övrigt precis så bra som jag hoppades och precis en sån film jag behövde just då :)

Idag sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa, ev. jobb på gång, håll tummarna! :D

Ska nog ut i solen och hålla tummarna en stund.

-Mors!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback