Sommarregn

Det blev en utmärkt tripp till Skatås igår, trots att jag innan var aningen motvillig att ge mig ut i regnet. Men efter några steg så gör regnet ingenting alls! Det var riktigt skönt att springa med gott sällskap som peppade och höll orken igång. Vi han avhandla alla våra miljoner tankar och kom kanske fram till något bra, men framför allt fick vi båda rensat skallen lite.
Fummelfot tyckte sedan att vi skulle göra lite fys också, så sagt och gjort, efter att ha avklarat 5:an och spurtat  sista biten var det liggande benlyft, armhävningar och rygglyft (och ett smärre skrattanfall över att det låg en PAPRIKA på marken framför mig när jag gjorde rygglyften, jag vet, jättetråkigt egentligen, men jag var ganska trött och fann det hysteriskt roligt) tog vi oss in och duschade, bytte om och trallade hem sådär härligt trötta :)
'
På kvällen kom sedan Ojla över för filmkväll och vi såg en salig blandning av filmer. Inledde med Disneys Hercules, tog oss vidare med första Indiana Jonesfilmen och avslutade med lite bilar i 2Fast 2Furious (som jag visserligen somnade halvvägs igenom, men Ojla såg klart den iaf :P)
Sen upptäckte vi att sista bussen just gått, så jag bäddade på soffan och fick en natt- och frukost-gäst :)
'
Det regnar idag med, ganska mysigt ändå, det luktar så himla gott! Det luktar liv och jag vill ut i skogen och sitta under en presenning och bara lyssna på regnet och lugnet.
Men istället har jag suttit och slösurfat och chattat hela förmiddagen, visserligen oerhört trevligt det med ^_^
'
-Au revoir!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback