Himlen är oskyldigt blå

Vilken helg!

Som väntat blev den helt underbar, helt fantastiskt avkopplande!
Skåneresan var en succé som började med lunch tillsammans med KusinHenke och jag åt en helt fantastisk kycklingsallad på en jättemysig resturang med rosa pelikan med fluga inne på toaletten ^_^
Sen strosade vi runt i mysiga Lund resten av eftermiddagen, åt biggaråer i en park, drack cappuccino och åt kladdkaka (godaste jag smakat, ever!!) på café, slappade i solen och strosade runt lite till.
Ibland kändes det nästan som att vara utomlands med alla mysiga hus överallt, jag gillar Lund. Jag gillar Skåne. :)



Kusinen och jag på lunchstället :)


På kvällen mötte jag upp Malin på stationen och vi tog oss till Kävlinge, efter lite om och men kom vi till slut hem till Ooshna där klyftfesten tog plats. Dunderbra kväll med fnitter, skratt, god mat och film. :)
Alla sov över, huset var fullbelagt, mist sagt! Jag och Marco sov i vardagsrummet i sofforna (sjukt sköna soffor!) och ajg fick kattbesök på natten, mysigt! ^^
Dagen därpå åkte jag och Ooshna och hälsade på i Marcos lägenhet en sväng, fick oss lite lingondricka och frukt innan det var dags för mig att börja ta mig mot stationen.
Dock hann vi med en lasersvärds-fight i leksaksaffären innan jag åkte hem ;D

Söndagen var lagom slapp, lite diskande lite springande och sen film ("The Storm" är ingen film jag rekommenderar direkt, den var drygt två timmar lång, kändes som drygt fyra!)och mys när Tintin kom hit på kvällen. Skitbra avslut på en skitbra helg helt enkelt.


Men idag längtar och saknar jag litegrann jättemycket! Saknar Fummelfots härliga skratt, kramar och hennes sätt att få mig att må sådär underbart bra. Längtar så det gör ont tills hon kommer hem från sitt tågluffaräventyr och jag får träffa henne igen!! ♥!


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback