Ally McBeal, Whiskey och underbara vänner. Alla goda ting är tre :)

Annqa räddade min söndag genom att erbjuda Ally McBeal/kväll hos henne. Det var riktigt mysigt och Tomas bjöd på whiskey och andra gästen (var det Pete han hette tro?) hade med sig mutor till värdparet i form av chips och choklad. Satt i soffan och mådde som en prinsessa i detta underbara sällskap med ett glas gyllene dryck i handen :)
Blev lite bråttom iväg bara när vi plötsligt upptäckte att det var sista bussen som skulle gå snart, menmen, hade ju till och med trevligt sällskap nästan hela vägen hem.
Nöjd och glad lade jag huvudet på kudden vid midnatt och fick sova heela natten för Kiya har äntligen slutat löpa, så hon är så tyst och snäll nu! :D

Idag är det bara såna där "måsten" som står på schemat, vill verkligen inte, men jag behöver ha en sån dag idag. Ska göra ett avbrott om en timme för att luncha med kära mor, alltid lika trevligt att träffa henne och stjäla en kram eller två :)

Känner mig otroligt kaffesugen, det har jag inte varit på länge. Vilken tur att det finns kaffe hemma ^_^


-Au revoir-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback