Carbonara evening

Har precis vinkat av kära far efter lite trevligt middagssällskap.
Tänkte jag skulle hinna ta en bild på den tjusigt serverade pasta carbonara som jag svängde ihop, men vi var lite hungriga, så det blev inte så :P Han har varit underbart snäll och fixat en svart planka som nu sitter i badrummet och på den min toapappershållare. Tidigare satt den...lite snett skulle man kunna säga. Min vägg är av något spännande materiat som liksom stöter bort eventuella skruvar som inte skruvats in tillräckligt långt.
Men nu sitter den där, stabilt och fint ^^

Nästa projekt är sänglampan som har trillat ner 2 ggr redan, har tröttnat på det så det bli en plankbit under den med!


Tränade med FruFummelfot idag också, inte för att vi varken tränade tillsammans eller pratade särskilt mycket, men det är alltid lika underbart att träffa henne, hon gör mig glad ^^
Fick en härligt svettig kram innan jag åkte från gymmet för att träffa far :)

Nu sitter jag och känner mig lite handfallen, vet inte riktigt vad jag ska fördriva kvällen med. Kanske virka? det var ett tag sen nu. Eller plugga teori? Eller helt enkelt göra mig en fruktsallad och ta en slapp kväll i soffan? ja, det har jag gjort mig förtjänt av idag :)

-Hej sålänge!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback