Den rikaste flickan i världen

Jag mår bättre än vad jag har gjort på väldigt länge.
Livsglädjen har hittat tillbaka och våren är på väg in i mitt liv igen! :)

Det är en underlig känsla, jag mindes knappt att det kunde kännas såhär bra! Samtidigt känns det så absurt att hitta den känslan nu, när allting egentligen bara har skitit sig hela december/januari! Men mitt liv kanske behövde ruskas om lite, skakas upp-och-ner och känslomässigt vrängas ut-och-in totalt för att vara mer exakt.

Mycket stort tack ska nog sändas till alla mina vänner, det är till stor del Er förtjänst att jag kunnat ta mig upp! Jag har fått kärlek närhelst jag har behövt. Om det så har varit i form av att någon pillat mig i håret, tröstat och hållt om mig när jag har gråtit eller om vi bara har varit på samma ställe, för det goda sällskapets skull :)
Det har inte spelat någon roll om vi ses varje dag eller om vi bara träffas någon gång om året, det är värt så himla mycket att veta att ni finns där.
Jag är världens rikaste flicka som kan kalla er mina vänner! Tack! ♥ ♥

Dessa guldklimpar till vänner kombinerat med en underbar familj är allt jag egentligen behöver :)


Än en gång, tack!
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Och jag har tur som har dig, för jag vet att du skulle göra samma sak för mig. Jag är så glad att du mår bättre sötaste, tha's all that matters. Våren kommer, snart är det krokusar varstans och vi kan ha kjol utan att frysa! Och springa utan att halka! :D

<3

Postat av: Ojla

"Och vi ska vara vänner för evigt?

-Jaa! För evigt!"



:)

2010-03-11 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback