härliga helg

Fortfarande känner jag mig liite trött efter torsdagens pubrunda, inte för att det gick så himla vilt till, blev mest ganska sent och jag var trött redan när jag kom dit :P Skulle ju "bara" ta några öl och gå hem, men så plötsligt stängde de och först då insåg jag att det faktiskt var vardag och vagnarna kanske inte gick.
och det gjorde de inte heller. Som tur var blev jag räddad av M och fick sova på hans soffa och fick te till frukosten, har haft sämre mornar :)
Igår kom Annqa hem till mig för tacokväll och övernattning, två jättetrötta flickor som satt och fnissade i soffan som om vi var 10 år igen, underbar kväll! ♥  :)
Nu ska jag ta mig litta lunch innan magen knorrar sönder.
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback