Lördags-reflektioner

Hade en underbar kväll igår! =)
Efter att jag och Fummelfot hade lagat Biff á laLindström för första gången (blev inte som pappas, men fortfarande fruktansvärt gott :) ) så begav Jag, Gabs, FruFummelfot och hennes bröder (blir de mina svågrar då?) oss till Ölrepubliken, drack gott öl och pratade tills personalen påstod att vi borde fundera på att gå för de skulle snart stänga. Men varför ska kvällen sluta bara för att de råkar stänga? Så det bar av hem till mig för lite martini (yay, det har minskat i mina flaskor! jag dricker det ju aldrig själv) och efterfestmys. Det var en trött skara som låg utspridda i soffa och fåtöljer, så jag fick 3 nattgäster och FruFummelfot och tvillingbror och jag hade sedan världens kickass-bakisfrukost (Gabs åkte hem innan frukosten). Jag älskar att ha bakisfrukost med min fru, det blir alltid så himla bra! =D

Och trots denna underbara kväll/natt/morgon så känner jag mig liksom vemodig.
Jag vet nog varför också.
Vissa saker som man bara längtar sååå mycket efter att få höra kanske inte riktigt är så bra att veta trots allt... inte för det mentala välmåendet.
Men, jag har väl klarat värre saker, nya tag :) Funderar på att åka hemhem och njuta av sällskap, kramar, te och att bli omstoppad på kvällen *mys*


men först måste jag diska lite, stor frukost = många tallrikar ^^


-hej sålänge-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback