Orutinerad nattsuddare

Bra dag, lite trött, men det är ju ganska självförvållat, är inte van vid att vara uppe så länge om nätterna!
Träffade Annqa på stan, vi satt i solen, drack kaffe och pratade om allt och inget. helt underbart och vårkänslorna kröp fram. Jag har kommit fram till att jag är lyckligt lottad och har de bästa vännerna som går att finna! :)

Sen hann jag hemhem en sväng på middag också, flygande jakob minsann, det är ju så himmelskt gott! jag njöt av varenda liten tugga.
Men nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter, längtar efter att lägga huvudet på kudden, svepa in mig i det mjuka täcket och sväva bort i drömmarnas värld.

kort blev det, men jag orkar inte skriva mer :P


-sweet dreams!-
/cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback