Vårsol

var hemhemma igår för att äta upp våran julklapp. Vi fick varsin hummer av min farbror och lyckades äntligen hitta en helg när hela familjen hade tid att samlas för middag. SÅ himla gott! Inte värt priset om man skulle köpa dem i fiskdisken kanske, men gratis hummer är nog den godaste hummer som finns ;)
Sov över och hade en lugn morgon hemma, skönt att ha det ibland, inte äta frukost ensam.
Var nere på stan en sväng i solen idag också, underbart! hade det inte varit för att det blåser så mycket så hade jag mycket väl kunnat spendera dagen på en uteservering i solen :)
Idag blir det bio, Alice I Underlandet, ser verkligen fram emot det! och gratis dessutom, Ola har biocheckar som behöver användas innan de går ut och ja... vänlig som jag är så offrar jag mig och gör honom sällskap..för det är ju såå hemskt att gå på bio i gott sällskap ;)
och fsolen skiner! Klockan är halv fem och jag får solen i ögonen när jag sitter vid datorn, är inte det et rejält vårtecken? :D
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback