Walking on sunshine

Har varit några riktigt bra dagar det senaste, har fått saker gjorda, lagat god mat, tränat, varit ute i solen och bara gottat mig :) Idag har jag varit duktig och storstädat, det var katthår överallt! Har mina misstankar om att Tigris fäller sin vinterpäls.
Nätterna är fortfarande lite högljudda, Kiya fortsätter löpa och ropar på hankatter. Men det får hon allt klara sig utan! Massa små kattungar är inte riktigt vad jag längtar efter just nu.

I eftermiddag ska jag masa mig till Fysiken för lite löpning. Längtar så enormt efter plusgrader och torr barmark så jag kan springa ute istället. Visst, löpband funkar, men hur kul är det, egentligen?
Nu är det dags för lite lunch, har kvar mumsig stekt strömming från gårdagens middagslagning, så otroligt gott! Någon dag snart ska jag nog försöka mig på raggmunkar, fick lite craving efter det igår :P

Nej, lunch och sedan en promenad i solen, ja, det låter bra :)


-ut och njut av solen!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback