Baka, baka, baka, baka....

Liten andningspaus mitt i bakandet och den spenderar jag med en kopp kaffe framför datorn. När solen skiner ute.
Jag är nog sjuk på riktigt!
Har bakdag hemhemma idag inför Lillebrors student nästa fredag. Myyycket knäckebröd behövs det! Har även planerat maten lite närmare, kommar bli lite å göra, men garanterat skitbra! Nu hoppas vi bara på liite varmare temperaturer så det går att sitta på balkongen och äta :)
Ikväll bär det vidare iväg på våran matresa, Östergötland om jag inte minns fel, där bjuder man på raggmunkar, fläsk och lingonsylt. Jag älskar raggmunkar!! :D

nehepp, slut på rasten, nu piper klockan att nästa omgång bröd ska in i ugnen.

tjing på ett tag!
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback