I'm still having fun and I guess that's the key

Har haft en underbar helg, allt har liksom blivit precis så som en helg ska vara: underbart! :)
I fredags var det återinflyttningsfest i lägenheten, gör om gör rätt helt enkelt. Så på temat bad taste var vi 7 tappra själar som hade en underbar kväll med intag av god mat, tårta, mer eller mindre alkoholhaltig dryck och glatt skitsnack. Och framåt 3-tiden på morgonen även lite finkultur i form av Aladdin på vhs för de sista tappra ^_^

Blev inte mycket sömn, kanske två timmar på sin höjd, vilket jag kände när jag hade städat upp i lägenheten, duschat och tagit en promenad. Tröttheten slog mig som ett klubbslag i ansiktet och jag tog mig några timmars välbehövlig skönhetssömn. Blev lite piggare iaf, ev. lite vackrare också :P
Med några av mina forna krafter återtagna spenderade jag kvällen med lite folk hos underbara Annqa och hennes gubbe, vi spelade sällskapsspel, åt Annqas ljuvliga morotskaka och hade allmänt trevligt :)

Jag satt hos mamma och pappa idag och vi lyssnade på Jamie Cullum till kaffet. så helt plötsligt kom igenkännandet, den där känslan att "det är ju precis så livet är!".
"Twenty Something", lyssna och njut ^^



Imorgon är det vårruset!! Taggad till tusen och håller tummarna för en solig kväll! :)

-wish me luck-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback