Isterbands-koma och ostkake-gravid...

...and I love it!!
Vi har denna torsdagskväll tagit våran matresa till Småland, ett underbart litet landskap som bjöd oss på isterband med stuvad potatis och sedan den mest ljuvliga ostkaka du kan tänka dig! Fummelfot hade fixat och donat i förväg med ostlöpe och hela köret, serverades som sig bör med grädde och rårörda jordgubbar.
Frödinge kan slänga sig i väggen, gå och dra något gammalt över sig och bara försvinna! Detta, detta var en liten bit av himmelen! ♥
Dock så kunde jag inte hålla mig från att dricka både ett och två stora glas mjölk till isterbanden, så det är bara att vänta in den kommande magknipen med god min, det var väl värt det! :)
Nu ska jag ta min mörbultade ostkakefyllda kropp och släpa mig i säng, i tid för en gångs skull!
-Natti!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback