Jag skulle vilja tänka klart...

.
Idag har jag inte kunnat göra något vettigt.
Det är en sån där dag, en dag då tankarna är många och koncentrationen ligger i botten. Känner mig på gränsen till galenskap när det virvlar i skallen på det här viset. Men det går över, jag vet. Det är bara så frustrerande att jag inte kan få det helt överstökat nu på en gång!
.
Håller tummarna för att det blir av med klättring imorgon, behöver få tankarna på annat för ett tag och njuta av livet i sällskap av vänner. Det gör så mycket för välmåendet :)
Sommaren kom idag, med svalor, 20 grader i skuggan, fjärilar och strålande sol som strilade genom det vackra lövverken. Bara den där gnagande känslan som gjorde att jag inte riktigt kunde njuta av det, men det går över. Det har det alltid gjort hittills.
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback