Let's just skip mondays!

Över lag en bra start på veckan ändå.
Jag kom upp strax efter sju, tog en morgonpromenad och avnjöt en god frukost. Sen ringde pappa och undrade om han kunde komma och få sig en kopp kaffe när han ändå var i stan, självklart har jag kaffe åt underbara pappsen! När han åkt var det inplanerad mor-och-dotter-lunch som intogs på "Whoopsie Daisy" nere på Wieselgrenspl. Underbart mysigt! :)
På eftermiddagen skulle Fummelfot och jag på en föreläsning om hur det är att starta eget, för det verkade intressant. Men när vi kom dit stod det två tjejer där och meddelade att "tyvärr är föreläsningen inställd på grund av akut sjukdom, men ta en frukt så länge så hör vi av oss när det blir av" Inte mycket att göra åt saken, vi tog varsin frukt och hade mysprat i solskenet, inte fel alls :)
Dock en liiten detalj som har försurat hela dagen för mig... De. Har. Inte. Ringt.
Jag ringde och hörde mig för om jobbet och undrade varför jag inte hört något och fick då veta att de skulle "höra av sig senare under dagen" men har fortfarande inte hört något. Antar att jobbet gick till någon annan.
Men ett litet fåfängt hopp klamrar sig ändå fast..kanske, kanske att det bara har kommit annat i vägen? De ringer nog imorgon.
Mmm. Hoppas kan man ju alltid göra.
Nu är jag trött. Godnatt!
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback