Lycklig för så lite

Jag är inte särskilt svår.
Jag blir glad för så lite, som att en nyplockad maskros doftar ljuvligt av sommar, som en solig dag i gräset, varmt och fullt av liv :)
Men så blir jag i gengäld besviken över minst lika lite, som att maskrosen inte alls doftade lika gott när den var inomhus. :P
Idag har jag dock varit lycklig för lite större grejer! (nej jag fick inte jobbet, men det skiter jag i just nu) Var uppe på vinden och hängde upp min balklänning eftersom den inte får plats i garderoben, då hittade jag några gamla byxor som jag minns satt helt vidrigt tajt förra våren, om jag ens fick på mig dem. Men nu var jag ju tvungen att testa dem igen, jag kommer i dem, och de sitter BEKVÄMT!! min vår-garderob är räddad!
Det är lite sjukt egentligen, i säkert två år har jag kämpat mot sötsug och viktuppgång, men så helt plötsligt, när viktnedgång var det sista jag tänkte på så bara de rasade av!...  toppade på 84 kilo förra våren, det är 13 kg sedan. :)

Jag mår toppen!
och längtar efter dagens lunch med mammsen, saknar hennes mysiga kramar idag, de värmer alltid så härligt ♥ Sen är det dags för den numera tradition-enliga torsdagsmiddagen hos Fummelfot, dagens landskap är Gotland och det ska njutas av saffranspannkaka :D längtarlängtar! Minns inte vad vi skulle ha till huvudrätt dock, men det märker jag väl ^^

ha en fantastisk dag i solen!
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback