nattsudd

Blev sen hemkomst igår för andra dagen i rad. Kom hem vid 1:30 i natt. Spenderade kvällen hos Ola där det bjöds på middag, massa prat, lite kramar, bildvisning från helgens Riksting (min kamera dog ju ganska så direkt, så det var kul att se hans bilder :) ) samt glass med myyycket chokladsås och liite planerande inför Först Runt Göteborg. Kommer bli krångligt att få ihop rutten runt stan, men det ska nog gå vägen :)
Vaknade i morse och kände mig...glad, och trots sen hemkomst ändå ganska utvilad. Så nu röjer jag för fullt i lägenheten och försöker få lite ordning i det kaos som uppstod när jag packade inför tinget och sedan kom hem och "packade upp" (slängde ut allt ur väskan).
Har upptäckt att jag lyckades byta bort en spork på tinget också, har med mig rätt antal hem, men inte rätt färger :P
.
Nu ska jag återgå till städningen...
.
nehepp, det skulle jag inte, först blir det kaffe med pappsen som just ringde. Han är visst i stan :)
mys!
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback