På väg mot bot och bättring

Känner mig bättre inombords nu.
Mitt i allt som var så fruktansvärt fel har jag ändå gjort det som är rätt och riktigt.
Hade nog inte kunnat leva med mig själv annars.
Har inte riktigt känt igen mig de senaste dagarna, tappade liksom bort vem jag var, alla idéer om hur jag var gick i kras och världen vändes upp och ner. Frustrationen över att inte kunna få ett slut på det på en gång. Lättnaden när jag fick ett meddelande med en fråga, så imponerad av Hennes mod.
Det har varit omtumlande.
Men livet känns lite bättre, mera rätt. Eller i alla fall lite mindre fel.
Det skulle ju aldrig bli som det blev!
Livet är fan inte lätt alla gånger!
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Jag vet hur det känns gumman, men kom ihåg att en händelse inte gör dig till en annan person. Alla gör misstag, bara man lär av dem så är det mesta rätt okej. Speciellt om man hanterar det som du gjorde, jag tycker verkligen du var jättemodig som stod för det! Bli frisk nu så vi kan springa. ;) Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback