Skrattfest

Lillebror var så tjusig igår, jag stod där och var en omåttligt stolt storasyster när alla uppklädda människor samlades i parken inför studentbalen! Tur med vädret hade de också, lite blåsigt, men soligt och fint :)
.
Sen efteråt åkte jeg hem med kära mor och far och åt en delikat pastasallad till middag, sen var det kaffe och lite tv-tittande, det var evigheter sen jag satt ner och faktiskt tittade på tv! Innan jag begav mig hemåt så fick jag till och med lite kultur i form av eurovision. Jag säger bara det, herregud! Vad tänkte de, Moldavien?! Inte nog med att de inledde med en snurrande violinist med neon-pimpad fiol, sen skuttar det helt otippat ner en herre med saxofon och gör höftrörelser som skulle få självaste Elvis att rodna i sin himmel!
Jag dog
Vi dog allihop tillsammans i ett totalt asgarv!
Inte visste jag att schlager kunde vara så hysteriskt roligt! :'D
'
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback