Tuffa Tider (För En Drömmare)

Jag har bränt mig lite... glömde visst solkrämen igår, men nu gör jag inte om det i år iaf! :)
Hade fika på särö trädgård med mammsen, satt i solen och avnjät kaffe och kladdkakam edan vi pratade om världen och livet sådär härligt avslappnat, sommar feeling och totalt ostressade. Hon är så mysig min mamma! ♥
Sen hjälpte jag till at plantera alla de nyförvärvade blommorna i trädgården, så vackert det blev, jag är lite stolt! Kan knappt vänta till den dagen jag har en egen liten trädgårdsplätt, eller åtminstone en balkong!
'
Kommer att bli två hektiska veckor framöver, lillebror tar studenten den 4:e, på lördag är det omzitz för ZØK (tar förvisso ingen planeringstid, men tröttheten lär sätta in dagen efter) och den 5:e är det dags för Först Runt Göteborg som jag ska vara med och hjälpa till på som funktionär, ska bli jättekul, men ligger ganska tajt efter studenten :P Och någon stans däremellan har jag ju en studentpresent som måste fixas, jobb som måste sökas och små kisseskatter att ta hand om. full rulle, men hellre det än att sitta sysslolös ^^
'
ut i solen med er!!
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback