Vårruset 2010

Damn vad jobbigt det är när man vaknar jättepigg TOKTIDIGT på morgonen! Klockan 5 i morse var jag tydligen utvilad, inte mycket att göra annat än att gå upp. Gjorde lyxig frukost och såg molnen skimra i soluppgångsrosa och orange utanför fönstret. Mysigt ^^

Igår var det äntligen dags för årets Vårrus! Som jag har längtat och dansat soldans och längtat lite till :) Och sol blev det! En underbar majkväll, om än lite kylig i vinden och 16000 kvinnor, damer, flickor, tanter tog sig varvet runt i Slottsskogen. Underbart! :D
Förbättrade mig tid från förra året med 7 minuter! Omåttligt stolt måste jag nog erkänna, förra året var mitt mål mest att springa hela vägen och inte gå, det klarade jag och nu en förbättring, och bättre ska det bli!!
Var helt väck när jag kom hem, och aningen frusen efter att ha ätit picnic medans solen gick ner. Så efter en underbar varm dusch bäddade jag rent i sängen och lade huvudet på kudden. Somnade nog redan på vägen ner :P

Idag sitter jag och är mest nervös, ska på jobbintervju i eftermiddag och det börjar kännas i magen.
Men det ska nog gå bra, klart att det gör, jag är ju awesome! ^^

Så himla mycket som händer nu, helt galet, men jag känner mig på topp och det är ju huvudsaken. Ikväll ska jag nog unna mig en riktigt god middag, får klura lite på den.

Dagens soundtrack: I Gotta Feeling - Black Eyed Peas ♥


over and out!
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Jag vet, och i samband med din jobbintervju också, förlåt! Jag ska inte säga mer, utan du får helt enkelt överleva till imorgon. ;) Håller tummarna för din intervju, vill höra allt imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback