Dumdumdum

koncentrationssvårigheter idag.
massor!
Vet precis vad det peror på, men kan inte göra någonting åt det...crap! >.<


Igår var det dansdansdans!! Helt underbart, lite svårt att hänga med i dancehallen, men det är bara å öva så ska det nog ge med sig :) Twisted D hade fått för sig att vi skulle öva six-step....shit. vad. det. var. jobbigt!!! Sen körde han sina älsklings-styrkeövningar innan vi fick gå hem...hatade honom litegrann en stund, men det brukar gå över ganska fort ^^

Så det var en slutkörd, men glad Cilla som begav sig hemmåt för att senare få besök av T, fick lite film (2 iaf), åt bullar och var uppe på tok för länge. Hur svårt kan det vara att komma i säng i tid?
Tydligen väldigt.

Idag har jag vart en sväng på Chalmers, fått hjälp av Ojla att skriva ut en bild till min vägg (utsikt från Ramberget i svartvitt taget av Ojla, bild kan ev. dyka upp så småning om när jag hängt upp den) på plottern, sen hämtade Papi upp mig efter sitt tandläkarbesök och han kom hem till mig med skruv och krok så vi kunde hänga upp min fina tavla med T's elefantbild på väggen.
Är sådär löjligt nöjd! :D

 

Nu måste jag verkligen försöka fokusera på hemtentorna, sista rycket nu! Kan ju inte vara så svårt, eller jo, det kan visst det när tankarna flaxar runt som tokar i skallen... Motivationen? koncentrationen? var ääär ni??


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback