I mitt vackra vita vinterland

Igår var det extraträning med Twisted D. Vi var nog drygt hälften där, men vi som faktiskt pallrat oss dit gav verkligen järnet och man såg klar förbättring när klassen var slut! Han är verkligen en toppenlärare som tar sig tid till extratillfällen, ser vad vi behöver öva på, lyssnar och tragglar vidare med oss. Det kommer bli en kick-ass show nästa söndag!
Efter dansen var det uppfräschning på Twisted innan jag begav mig mot Tiger och Björnen för glöggmys, singstar och julfilmer. Vi begav oss hem vid 2-tiden, missade anslutande bussen, åkte vagn istället och när jag gick upp från hållplatsen i den snistrande snön som knarrade under fötterna och trallade julsånger för mig själv kände jag mig ganska nöjd med livet :)
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback